Škola v přírodě - Zadov - ŠumavaZpět

Zde (níže) je jen malá část fotek.
Všechny fotografie ze školy v přírodě najdete ZDE. (Zadov, 2017

Strašidelné zprávy ze školy v přírodě aneb jak jsme se měli na Šumavě

DEN PRVNÍ Ráno jsme jeli autobusem. Dívali jsme se na bezva film. Také jsme hráli hru v autobuse. Když jsme přijeli, tak jsme se vybalili a potom jsme měli oběd. Taky jsme dostali pohledy od paní průvodkyně. Měli jsme jídlo a polívku a rýži s masem a omáčkou. Pak jsme šli na procházku, byla dlouhá. Viděli jsme kravičky a taky kozy. Potom jsme si hladili králíky. Byli moc roztomilí. Hráli jsme vybiku a spadl nám míč do vody. Hráli jsme softball a házenou a fotbal a holky si hrály s koníčkama. A taky byly na houpačce. Potom jsme viděli zvláštní stromy s obličejema. Před večeří jsme si vyráběli deníky se strašidlama a potom jsme šli do pokojů umýt si ruce na večeři. Pak byla večeře, buchtičky se šodó. Potom jsme šli dodělávat deníky a hráli jsme hru s paní učitelkou Tik, ťak, bum. My kluci jsme se honili. Holky se dívaly na krávy, když pily vodu a bučely. Teď píšeme pro vás tuhle dlouhou zprávu a půjdeme domů, umýt se a spát. Dobrou noc.

Vanessa – Dřevoň, Berenika – Šílená princezna, Nikolai – Fajfrlik, Dominik - Ranger

DEN DRUHÝ

Ráno bylo hezký a slunečný. Dneska jsme byli na moc dobré snídani. Měli jsme rohlík se sýrem nebo s marmeládou a kukuřičný lupínky. Potom jsme si hezky hráli venku. Hráli jsme fotbal a házeli si s míček a kroužkem a hráli softball a dělali hvězdy a prali jsme se. To byla hra srandovní. K obědu jsme měli dobrou bramborovou polívku a né moc dobré / skvělé (zde se názory rozchází) rizoto. Když byl polední klid, holky porušily pravidla, který nám řekla paní učitelka. Pak jsme šli ven. Pak jsme se vrátili dovnitř a připravovali jsme se na stezku. Měli jsme test spojený s přírodovědou na stezce. Startovalo se po deseti minutách. Trošičku jsme se báli, že se ztratíme a nenajdeme cestu zpátky. Když jsme dělali stezku tak to bylo zábavný a bylo to hodně o přemýšlení. Chodili jsme po čtyřech. Po čtvrté skupince začalo pršet. A ty co se vrtátily ze stezky byly úplně mokrý a tak musely jít rovnou do sprchy a sprchovat se teplou vodou. Ostatní hráli hry všechny možné v jídelně. Těšíme se na večeři, bude holandský řízek. Zdravíme do Prahy.

Adam – Rabín, Naty – Žabín, Doubravka – Strašidelná dvojka, Anja – Bu-Bu

DEN TŘETÍ

Vstali jsme, dali jsme si snídani – chleba, kdo chtěl, mohl křupky a pak ještě perník. Po snídani jsme hráli hru s víčky. Kdo to nestihl včera, ten šel na bojovku. Trochu jim pršelo, ale těm včera víc. Pak byl oběd, byly bramboráky a brokolicová polévka. Pak byl polední klid – balili jsme se na výlet a hráli karty. Měli jsme jít na delší výlet, ale pršelo, tak jsme šli na kratší. Bylo to úžasné, protože jsme hráli hru Kolíček – spočívalo to v tom, že děti si mezi sebou připínaly kolíček na batohy nebo kapuce a musely se ho co nejdříve zbavit. Došli jsme do vesnice Stachy, tam jsme si mohli něco malého koupit. Chodili jsme do obchodu po skupinách a pak jsme si hráli na hřišti. Pak jsme se přes lesy a louky vrátili zpátky na Baurův dvůr. Poté jsme šli na večeři a byly těstoviny s kuřecím masem. Po jídle jsme psali deníky a pak opékali buřty, chleby a maršmelouny a zpívali s kytarou. U ohně jsme se připravovali na stezku odvahy. Na stezce odvahy jsme šli jednotlivě podle světýlek. Pak jsme dostali odměny – zvířátko na tužce/placku na tričko a svítící náramek. Pak jsme večerní hygienu a šli spát.

Dorotka – Polštář, Matyáš – Jarda, Vašek – Kamil vězeň jezevčík, Juraj - Tajtrlík

DEN ČTVRTÝ

Ráno jsme šli na snídani. Potom jsme hráli hru, ve které  jsme museli vyměňovat tak dlouho, než jsme dostali poslední kus mapy. Za odměnu jsme dostali bublifuky a bombony. Děti co mají holinky, čistily vodu v potoce a stavěly přehrady. My jsme hráli vybiku a psali jsme si deníky. A hráli jsme fotbal. Na oběd jsme dostali ty knedlíky s masem a se špenátem. Ke svačině byl chleba s pomazánkou z vajíček. Velký děti šly do Zadova na dlouhý výlet a ostatní šli do lesa a stvěli domečky pro skřítky. Soutěžili jsme ve skládání strašidel a vymysleli jsme závod pro paní učitelky. Také dostali bombony. Šlo jim to pěkně. Na večeři nám dali těstoviny zapečené se sýrem a masem a salát. Potom jsme balili věci do kufrů a připravovali jsme se na karneval a diskotéku. Holky se malovaly a kluci blbnuli s balónkama. Pak byl karneval. Tam jsme slavili narozeniny Bereniky a měli dort. Tancovali jsme a dostávali jsme diplomy a losovali jsme skupiny a ty vybírali hračku na památku. Řádili jsme a šli pozdě spát.

Kuba - Prdlavka, Ferda - Stražmód, Claudia - Hugoška

DEN PÁTÝ

Dnes jsme vstali do krásného slunce, ráno jsme šli na snídani, po snídani jsme si dobalovali kufry. Vašek četl knihy. Běhali jsme po dvoře a byli u potoka. Pak jsme hledali poklad. A je tu autobus.. jedemééééé...

Zpět
V připadě připomínek či nápadů pište na sazavska@centrum.cz